#1 Skrevet September 6, 2005 Hepp nå har jeg montert senkesett på Audien (H&R med bilstein), og tatt firehjuls kontroll Hva må jeg ha med meg til biltilsynet for og få det i vognkortet? Holder det med TüV papirene og målebrevet? Og til dere lokale, er det greit og godkjenne det i Fredrikstad, eller er de mindre kranglette i Halden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2005 Hepp nå har jeg montert senkesett på Audien (H&R med bilstein), og tatt firehjuls kontroll Hva må jeg ha med meg til biltilsynet for og få det i vognkortet? Holder det med TüV papirene og målebrevet? Og til dere lokale, er det greit og godkjenne det i Fredrikstad, eller er de mindre kranglette i Halden? Gjordet nettopp dette på min bil tok bare med TuF papieren også kikka han litt på fjærene og så at de stemte med det som stod i paiperene og vips godkjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2005 Når jeg godkjente senkesettet på 80'n så måtte jeg ha med TüV-papirene, samt papiret på firehjulskontrollen når jeg var inne og viste den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2005 Du må også justere lysa..... Også har den ikkje lov til og vere lavare en 8cm til faste deler(travers og slikt, ikkje styling) Helsing Ingvar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2005 Dersom du har den nye typen vognkort, må du også ha med del 2 i tillegg til de overnevnte papirer. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2005 Tja... Hvor har jeg det da tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2005 Godkjennte min S4 med senkesett i forrige uke. Måtte ha TUV papirer, kvittering på 4-hjulskontroll. Vognkort del 1 & 2. Fikk også inn felgene i vognkort mens jeg var der. Hyggelig kontrollør, som tok de også i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2005 Dersom du ikke har ABS så har du en bremsekraftfordeler som begrenser bremsetrykket på bakhjula. De kan kreve at denne skal justeres også, da en senking vil lure denne til å tro at du har mer last enn du har, og kanskje låse bakhjulene for tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2005 Null ABS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2005 Du tenger TUV papirene på senkesettet, papirene på 4 hjulskontrollen å vognkort... Det er også lurt å ha ET'en på felgene, har du det så får du mest sansynlig godkjent felgene å dekkene å... Fikk nylig godkjent 90'en min med 45mmx45mm senkesett, å 17" felgene med 215/40/17 dekk på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 7, 2005 Har originale felger, så de er jo ikke så mye og få godkjent... Men jeg kunne jo trengt nye ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...