Flere tenningsspørsmål (turbokonvertering)

Anbefalte innlegg

Hvilke måter har en å redusere fortenning på? Det er snakk om en sugemotor som dermed har rimelig bra fortenning orginalt. Det er i tillegg elektronisk tenning, så ingenting kan justeres på fordeler. Når overtrykket kommer nå (fra 0 og oppover til 0,7) virker det som om bilen nekter å dra. Akkurat på 0 går den fint som pokker og mye sprekere enn de orginale 115hestene.

 

Hører ingen knitring, så jeg tror ikke den banker. Det er ikke bankesensor på denne motoren.. Har også montert progressiv fpr så den får nok bensin.

 

Tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke måter har en å redusere fortenning på? Det er snakk om en sugemotor som dermed har rimelig bra fortenning orginalt. Det er i tillegg elektronisk tenning, så ingenting kan justeres på fordeler. Når overtrykket kommer nå (fra 0 og oppover til 0,7) virker det som om bilen nekter å dra. Akkurat på 0 går den fint som pokker og mye sprekere enn de orginale 115hestene.

 

Hører ingen knitring, så jeg tror ikke den banker. Det er ikke bankesensor på denne motoren.. Har også montert progressiv fpr så den får nok bensin.

 

Tips?

 

Hvilken motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BMW M40 : bh :

 

Heldigvis ikke mitt prosjekt, men en vil jo gjerne hjelpe til når ting ikke fungerer optimalt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.