Hjelp til å bytte språk i Passat.

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en Passat 2002 modell som fortsatt "snakker" tysk til meg. Tysken min begynner å bli noe rusten siden det er 20 år siden sist jeg hadde det på skolen. Lurer derfor på om det er noen som holder til i Sandefjords traktene som kunne tatt seg bryet med en liten omprogramering hvis de har VAG Com tilgjengelig....

Mvh

Gisle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på Møller og fikk dette omprogrammert til engelsk tekst i display. Fikk da også programmert om slik at jeg fikk kjørelys. Dette var på min importerte 2002 A4. Betalte 450,- for det mener jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan få gjort det jeg om du er i nærheten av porsgrunns ommerådet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta en tlf til Møller i Sandefjord på mandag og høre på pris. Men tok jo nesten en måned å få service time nå i august så det spørs jo hvor raskt de klarere å få gjort noe slikt.

Mvh

Gisle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta en tlf til Møller i Sandefjord på mandag og høre på pris. Men tok jo nesten en måned å få service time nå i august så det spørs jo hvor raskt de klarere å få gjort noe slikt.

Mvh

Gisle

Det er gjort på et halvt minutt, med VAG commen, skulle vel ikke måtte bestille time til dette.

Gjorde ikke det her oppe ihvertfall, betalte 200 jeg, min "snakket" Italiensk : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.