#1 Skrevet September 6, 2005 Hadde bilen inne hos Svendsen eksos for en uke siden. Det ene festet til bakre eksospotte har tatt kvelden etter jeg mista en gummiring, og brukte strips i mellomtiden. Krokfestet har da fått for stor belastning, at det har knekt av. Spurte om dem på Svendsen kunne ta på seg slike jobber på mail, og det gjorde dem vist. Ba om to nye kroker, og oppjustering av hele bakpotta. Leverte bilen, og satt meg ned mens jeg venta. Da bilen var kjørt ut titta jeg under bilen.. Ingen ny krok der. Eksosen hang like jævlig som før. Han som sveisa hadde trodd han skulle gå over alle festene til anlegget og forsterke dem tydeligvis. Gikk tilbake inn og sa dem ikke hadde gjort som jeg hadde bedd om. Etter litt peking på et knekt eksosfeste dukket det opp et lys. "Nei, det kan vi ikke gjøre" svarte han. Pirka litt på han, og han skulle finne på en måte å få festa en krok der. Så litt på dem mens dem jobba, og da han var ferdig peka han bare på bilen og at jeg skulle bare kjøre ut. Tittet igjen bak bilen. Ingen ny krok var på plass. Altså. Å sveise på to nye kroker istedet for de to originale som henger der, burde vel i det hele og store ikke være den største utfordringa? Noen som vet om andre eksossjapper som tar på seg slikt, og som har litt peiling på hva dem driver med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2005 rustfrispesialisten eller Hans på ES?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2005 rustfrispesialisten eller Hans på ES?? Helt klart. Både Rustfrispes. og Hans har mengder av yrkehetsstolhet :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...