Senkesett til golf 3 gti med 205/40/17

Anbefalte innlegg

Noen som har noe senkesett å anbefale? Har tenkt på 60/40 senk, men litt usikker når vintern kommer og 16"erne står for tur. Lurer litt på justerbart også, men de er jo så dyre. Trenger man disse justerbare med justering av hardhet på dempern? Alle erfaringer og anbefalinger tas i mot med takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo grise billig! Noen som har hørt noe om dette supersport høydejusterbare settet? Tror dere dette blir stivt nok til litt aktiv vanlig kjøring? Takk for tipset:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men husk at vist du går for justerbart så må du på forstilings kontroll hver gang du skur opp eller ned, feil hjulstilig sliter fælt på dekkene( snakker av erfaring!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg har nettopp kjøpt meg dette settet og ble veldig fornøyd =)

Men det er veldig hardt, så det dunnnkkkrerrrrrrerRRr veldig når du kjører..

Nå har jeg senket ca 65mm.. /fremme&bak =)

 

mvh,

Moi :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulere med nytt senkesett da :) koslig at det hardt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk =)

kjøre hardt, kjøre stil :P ...eller..ekstremt hardt burdet det kanskje stått der :/

Hadde senket bilen med 40*2 røde koni før dette, noe jeg synest var hardt nok , men det var tydligvis ingenting forhold til dette ;)

Jeg er veldig fornøyd iallefall i forhold til Pris/ytelse:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt dette jeg også!! Bra du er fornøyd, var litt skeptisk til og begynne med... men nå er det jo greit : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, samme båt som meg du da:P

var veldig skeptisk til det jeg også, siden prisen var så utrolig lav, men resultatet ble jeg fornøyd med! :)

Del dine tanker etter du har montert det da =)

 

mvh,

VegardAA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, samme båt som meg du da:P

var veldig skeptisk til det jeg også, siden prisen var så utrolig lav, men resultatet ble jeg fornøyd med! :)

Del dine tanker etter du har montert det da =)

 

mvh,

VegardAA

 

 

Venta du lenge før du fikk det du eller? Har snart venta en mnd nå : bh :

Vil senke jeg å...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.