Bensinmåler viser plutselig alt for lite..

Anbefalte innlegg

Hei, bensinmåleren min begynte for en ukes tid siden plutselig å vise en kvart til en halv tank for lite. Når jeg fyller tanken helt full så kryper nålen opp til et sted melliom halv og trekvart. Den ser ellers ut til å fungere normalt, dvs at den kryper nedover etterhvert som tanken tømmes. Jeg har ikke vært borti noe som helst, så det er vel snakk om en eller annen komponent som er på hell kanskje..

Noen som aner hva det kan dreie seg om?

Frederik

Audi A6 Avant 2.6 1996

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, bensinmåleren min begynte for en ukes tid siden plutselig å vise en kvart til en halv tank for lite. Når jeg fyller tanken helt full så kryper nålen opp til et sted melliom halv og trekvart. Den ser ellers ut til å fungere normalt, dvs at den kryper nedover etterhvert som tanken tømmes. Jeg har ikke vært borti noe som helst, så det er vel snakk om en eller annen komponent som er på hell kanskje..

Noen som aner hva det kan dreie seg om?

Frederik

Audi A6 Avant 2.6 1996

Har en orginal liggende. Ny i eske:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.