#1 Skrevet September 7, 2005 Hei, bensinmåleren min begynte for en ukes tid siden plutselig å vise en kvart til en halv tank for lite. Når jeg fyller tanken helt full så kryper nålen opp til et sted melliom halv og trekvart. Den ser ellers ut til å fungere normalt, dvs at den kryper nedover etterhvert som tanken tømmes. Jeg har ikke vært borti noe som helst, så det er vel snakk om en eller annen komponent som er på hell kanskje.. Noen som aner hva det kan dreie seg om? Frederik ___________________ Audi A6 Avant 2.6 1996 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2005 Vil tippe giveren er def. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2005 Hei, bensinmåleren min begynte for en ukes tid siden plutselig å vise en kvart til en halv tank for lite. Når jeg fyller tanken helt full så kryper nålen opp til et sted melliom halv og trekvart. Den ser ellers ut til å fungere normalt, dvs at den kryper nedover etterhvert som tanken tømmes. Jeg har ikke vært borti noe som helst, så det er vel snakk om en eller annen komponent som er på hell kanskje.. Noen som aner hva det kan dreie seg om? Frederik ___________________ Audi A6 Avant 2.6 1996 Har en orginal liggende. Ny i eske:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...