#1 Skrevet September 7, 2005 Trenger litt hjelp her... Var ute å kjørte litt i går å hadde d litt kjedeli... Fant da ut at vi skulle dra å legge igjen litt røyk på en litt stor "parkeringsplass"... Skulle da prøve å spøle piruetter med bilen min men det gikk ikke så veldi bra... Da var det jeg fant ut at jeg skulle prøve å kobble inn sperren på bakhjula... Trykket så inn spærra å skulle begynne å kjøre i ring da jeg hørte en JÆVLI lyd... Det smalt no jævli å det hørtes akkurat ut som at tannhjulene inne i klokka hoppet over... Lurer litt på om d kann være "låsemekanismen" inne i klokka som ikke går helt i lås eller om den kanskje er utslitt.... Derfor spørr jeg om det er noen av dere som har erfaringer eller meninger om hva dette kan være???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2005 Har du fjernet fartssperremekanismen på sperra da. Hvis ikke vi den slå inn. Opp med baksete under der finner du en hvit/blå lednig fram med avbiteren å klippe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2005 Ved f.eks full sving og kjøring fremover så vil vel det ene hjulet rulle flere omdreininger enn det andre. Og da med en eventuell sperre inne på tørr asfalt så får det ikke den muligheten. Sperra vil dermed få endel juling. Dette er vel kanskje ikke å anbefale. Bruk av sperre på snø/is vil bli noe annet da hjulet har mindre friksjon og dermed "slure" litt. Arrester meg hvis jeg tar feil..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2005 Har du fjernet fartssperremekanismen på sperra da. Hvis ikke vi den slå inn. Opp med baksete under der finner du en hvit/blå lednig fram med avbiteren å klippe. Etter min mening er dette oppfordring til lavere stand på flotte bruktbiler Herjing med diff-sperra som å klippe ledninger osv. er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2005 Etter min mening er dette oppfordring til lavere stand på flotte bruktbiler Herjing med diff-sperra som å klippe ledninger osv. er Hehe vel den tåler da godt med julig den da, man må være litt brutal får å få hjula til å slippe. Gi clutch å full pedal, å en god gammel stepp off fra clutchen. Da lager du 8 tall som ingen ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2005 Hehe vel den tåler da godt med julig den da, man må være litt brutal får å få hjula til å slippe. Gi clutch å full pedal, å en god gammel stepp off fra clutchen. Da lager du 8 tall som ingen ting. dette anbefales ikke å gjøre med en Primera GT ihvertfall. En kompis som knakk drivakslingen tvert av sånn. Men Audiene tåler vel litt mere:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2005 Har man litt mer hester trenger man kun å sette på sperra og gi på mens man svinger så legger den seg ut som ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2005 Etter min mening er dette oppfordring til lavere stand på flotte bruktbiler Herjing med diff-sperra som å klippe ledninger osv. er det er godt ikke alle følger din mening.. Har man lyst til å ha det moro så gjør man det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...