#1 Skrevet September 7, 2005 Lurer på å handle OZ G.T, noen som vet hvem som forhandler? Noen med erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2005 http://www.hafnor.no er importør, sjekk med de om de vet om en lokal sjappe i nærheten av deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2005 Lurer på å handle OZ G.T, noen som vet hvem som forhandler? Noen med erfaringer? Har selv OZ-felger og står inne for kvaliteten på disse, anbefales! Kanskje Sharif kan skaffe deg OZ, det var han jeg kjøpte de av. Men Hafnor er Norges autoriserte importør ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2005 Har selv OZ-felger og står inne for kvaliteten på disse, anbefales! Kanskje Sharif kan skaffe deg OZ, det var han jeg kjøpte de av. Men Hafnor er Norges autoriserte importør ja. Fått tilbud fra Sharif, takker for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2005 kan vel også høre med big-wheels 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2005 Som medlem av VACN, har du iallefall 40% rabatt hos Big Wheels om jeg ikke tar helt feil....? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2005 Som medlem av VACN, har du iallefall 40% rabatt hos Big Wheels om jeg ikke tar helt feil....? mvh Takker igjen, fikk faktisk enda bedre tilbud derfra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2005 Har handla med de en gang, men kan ikke gjøre annet en å skryte de opp i skyene for service og kundeservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 2, 2006 Som medlem av VACN, har du iallefall 40% rabatt hos Big Wheels om jeg ikke tar helt feil....? mvh jepp,stemmer det,40% rabatt på oz felger til alle VACN medlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...