#1 Skrevet September 7, 2005 Noen som har tegnin med mål på flensen på eksossiden på orginalturboen på en s2? Skal lage meg eksos med downpipe etterhvert og trenger det for å prefabrikere noen deler da jeg ikke har tid til å la bilen stå så lenge. Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2005 Bare å kjøpe en ny pakning det:)...da har du jo måla da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2005 Hehe.. er jo igrunn det.. tenkte ikke på det jeg. Takk for tipset Christian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2005 Noe slikt du er på jakt etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2005 Hehe.. er jo igrunn det.. tenkte ikke på det jeg. Takk for tipset Christian! Samme gjeller da for Wastegaten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2005 Se der ja.. mange takk Svein Kåre.. Du har ikke tilfeldigvis på wastegaten også vel? Mvh Geir Christian: Kansje jeg slipper å kjøpe.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2005 Du har ikke tilfeldigvis på wastegaten også vel? Å jo da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2005 Se der ja.. mange takk Svein Kåre..Du har ikke tilfeldigvis på wastegaten også vel? Mvh Geir Christian: Kansje jeg slipper å kjøpe.. hehe er jo en fordel å ha nye når du skal bytte da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...