#1 Skrevet September 7, 2005 Ka e oppgava til N-75 ventilen??? Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2005 Wastegate Bypass Regulator Valve. Feilkode 4442 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2005 Regulatoren for kor mykje luft som slepper igjennom wastegate? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2005 Styrer turbotrykket ved å bestemme hvor mye eksos som skal gjennom turbo eller wg. Får signaler fra hjernen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2005 Men leste en tråd hvor man kan koble ut n75 ventilen og da vil den bare lade et visst trykk og f.eks på en chippa så vil den dette fra 1,1bar til 0,5/0,6 bar.. Er det sunt å kjøre med denne ventilen utkoblet over lengre tid?? Tenkte jeg kansje kunne hatt den utkoblet over vinteren hvor jeg ikke har bruk for så mange hester og er uten antispinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2005 Ved utkoblet N75 ventil vil turboen kun lade "grunntrykk" som er bestemt av forspenningen på wastegatefjæren... Kan ikke se noen problemer med å kjøre med den utkoblet...Ta å snakk med ES,TS eller Jonus.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2005 Ved utkoblet N75 ventil vil turboen kun lade "grunntrykk" som er bestemt av forspenningen på wastegatefjæren... Kan ikke se noen problemer med å kjøre med den utkoblet...Ta å snakk med ES,TS eller Jonus.... Da skal jeg ta en tlf i morgen.. Takk for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2005 ikke noe problem aa kjore uten denne, gjorde det paa s2 en min i ett aar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2005 Da skal jeg ta en tlf i morgen.. Takk for svar.. ikke noe problem det nei.. men på en 1.8T går den helt håpløst dårlig med den utkoblet.. tipper du får herlige 125hk eller noe i den duren.. mindre enn org trykk ihvertfall, som er mellom 0,4-0,5 bar på en 1.8T.. Er det ikke bare å ikke gi full gass hele tiden da? så har du effekten fortsatt tilgjengelig når du har grep og kommer opp i fart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...