Bergen: "motor peformance, styling"

Anbefalte innlegg

kva firmaer i bergen's området kan med motor?? da meiner eg om høvling, planing, porting osv. gjerne firmaer som driver å lager cøstom deler. er da nokon som driver å lakkerer motorer og i området??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kva firmaer i bergen's området kan med motor?? da meiner eg om høvling, planing, porting osv. gjerne firmaer som driver å lager cøstom deler. er da nokon som driver å lakkerer motorer og i området??

Børge Olsen Racing på Askøy

Norhspeed på Nøstet

F.eks??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør ikke Aktiv Bilservice / Polly Motorsport slikt mon tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sylinder service i fyllingsdalen er et godt alternativ. de kan jobben sin. jeg hadde min motor der på ombygging. De gjorde en god jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde satset på Sylinder Service på Auto 23. Hvis du kan gjøre en god del selv. Prisene hos Polly og BO er ikke i min kategori, men passer kansje din lommebok bedre. Er jo veldig greit å bare levere det fra seg og få det gjort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde satset på Sylinder Service på Auto 23. Hvis du kan gjøre en god del selv. Prisene hos Polly og BO er ikke i min kategori, men passer kansje din lommebok bedre. Er jo veldig greit å bare levere det fra seg og få det gjort.

har hørt masse positivt om sylinder service. var da ikkje ein liten artikkel om dei i ba for 2-3 år sida????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv brukt Sylinder Service på Auto 23, og jeg er svert fornøyd med jobben de gjore.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.