Anbefalte innlegg

Har endelig begynnt å skru på coupen min etter den har stått med gåen topp i lange tider. Og nå begynner probleme å komme...ringte til min lokale audi forhandler for å få tak i tegning på åssen kammene og regreima skal stå e forhold til merker osv... dette viste seg å være vanskelig å få tak i...noen som kan hjelpe meg med dette? så ser deg også ut som om tannhjulene på kammene mine er veldig slitte : bh : noen som har et bilde/mål av hvordan disse tannhjulene er når de er i god stand? hadde satt stor pris på noe hjelp : rolleyes hvis det er noen som har en komplett topp med kammer så hadde dette og vært intresant :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Framme på hvert tannhjul er det et merke (strek). Disse strekene skal stå mot hverandre og ligge plant med toppen. Da er kammene korrekt.

På kamdrevet er det et merke på baksiden, dette skal ligge plant med toppen mot høyre, altså den siden som rattet er på. Ø.d.-merket på svinghjulet skal stå mot merket i svinghjulshuset og rotoren skal peke mot merket i godset i fordeleren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh : rock : kunne ikke blitt bedre enn det : rock : Takk skal du ha :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan bedømme om tannhjulene på kammene er slitte ut fra dette bildet?

kam1.JPG

DSC00037.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv og få tatt ett bedre bilde, så vil flere svare på dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen ? :o

Hvis du tenker på at tenna er litt "runde" istedenfor "spisse" så tror jeg ikke du skal bekymre deg for det, kammene mine er også sånn.

Men som nevnt over, det var ikke noe knallbilde akkurat : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjalp vell litt dette? men det jeg tenkte på var at tennene var litt runde ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjalp vell litt dette? men det jeg tenkte på var at tennene var litt runde ja...

Tennene er ikke spisse på nye drev heller, ser nokså normalt ut dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh..så mørkt på det når jeg fikk plukka di ut :o men da er de vell fortsatt brukbare : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh..så mørkt på det når jeg fikk plukka di ut :o men da er de vell fortsatt brukbare : rock :

Gode som nye (nesten), kjør på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.