Hva er stylingen laget av?

Anbefalte innlegg

Heisann! Funnet noe styling som er laget av "Polyurethane".

Hva er det? Er det lett å gjøre om/bygge om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for den info'n! Men ikke helt sånn info jeg var ute etter egentlig.

Med den stylingen jeg har titta på, så er det på bakfangeren hull på hver side til eksos, men jeg har TDI og vil ikke ha eksospottene stikkende ut bak. Går det å få kjøpt "guffe" for å gjøre om/tette disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PU styling er laget av dette for å tåle litt mer enn f.eks glassfiber. Ved å bruke PU får man en fanger som er helt myk og som nesten bokstavelig talt kan rulles/krølles sammen. Hvordan det er å lappe/skjøte dette vet jeg ikke, men antar det vil være litt jobb, men ingenting er umulig. Hør med et karosseri verksted, de kan sikkert hjelpe deg.

 

Slike fangere må også lakkeres med ekstra mykningsmiddel i lakken. Hadde en kompis som hadde slike fangere på gamle bilen sin. Var uheldig og smalt fronten i baken på en annen bil med resultat i sprukket lakk, men fangeren var like hel!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OKI.... Høres bra ut dette.

Vi får se hva det blir til med denne stylingen da. Har sendt mail til "produsent" og spurt om de leverer bakfanger uten hull til eksosen også. Hadde jo vært greiest ;-)

 

Takker for info!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.