Problemer med hovedlykter 3BG non-xenon

Anbefalte innlegg

Merka at lysene drev å vingla i mellom, plutselig sto lysstrålen rett til himmelen - andre ganger rett ned i asfalten. Begynte å se på lykta, og fant ut at reflektoren var løs. Skulle ha bilen inn til bremsebytte neste dag på Møller, så bad dem sjekke dette. De fant ut at det var noen fester inni lykta som var knekt. Bilen er utaforr garanti, men det kom på 3000,- inkl ny lykt og arbeid. Synes ikke dette var galle.. Men så fant jeg ut i går at den andre lykta hadde samme problem, men jeg merka det ikke med en gang pga at tidligere eier har putta noe skummgummi inni lykta for å holde reflektor på plass. Bestilte ny lykt hos Møller i går, nevnte noe om reklamasjon til de.. Synes det var litt merkelig at begge lykter skulle være defekte. De skulle høre om noen andre hadde erfart det samme, og sjekke opp litt..

 

Så da er mitt spørsmål, er det noen her som har hatt samme problem ? Hele innmaten i lykta er liksom helt løs...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får 3bg lykt nesten kastet etter deg på ebay. og jobben gjør du på 15 min selv. bytt begge lyktene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.