#1 Skrevet September 8, 2005 Kjøpte noen deler fra en kamerat for en tid tilbake. Og med de delen fikk jeg med et senkesett med dempere og det hele til en audi 80. Vet noen om de passer til min 90quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2005 Er forskjell på dempere/fjærer ved quattro i forhold til ikke quattro, hvis jeg ikke husker helt feil, correct me if i'm wrong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2005 vet ikke. Men de ligner så jævli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2005 du kan jo eventuelt høre ved nærmeste VAG forhandler, de burde vite slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2005 Eller bare prøve på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...