#1 Skrevet September 8, 2005 Er det noen som har koblingsskjema for -87 audi 100 tq, motorkode MC? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2005 Er det noen som har koblingsskjema for -87 audi 100 tq, motorkode MC? jeg har koblings skjema for Audi 200 turbo 1984mod og oppover.. sinnsyk stort... tror du det kan funke? har det iallefall på pc så jeg kan sende over.. så kan du jo sjekke iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil så står dette i Haynes-manualen (ja, inkl MC), som koster 249 på Biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2005 jeg har koblings skjema for Audi 200 turbo 1984mod og oppover.. sinnsyk stort... tror du det kan funke? har det iallefall på pc så jeg kan sende over.. så kan du jo sjekke iallefall Jeg tar gjerne imot et koblingskjema for 200 brj@organizer.net 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2005 Hm. Jeg har en Haynes rep.bok, men der er det kun motorkode NF. Det er kanskje flere utgaver tilgjengelig? Skal sjekke dette. Takk for tips. Jeg trenger forøvrig ikke komplett koblingsskjema. Ikke enda i alle fall. Trenger for kjølevæskens temp. giver (4-ben). Alle ledningene er røket så jeg vet ikke hvilken som skal hvor i kontakten. Kontakten er merket med 1 - 4. Ledningene jeg har er sort/blå, blå/gul, brun/sort og grønn(blå)/gul (jeg tror den siste skal være grønn..). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...