Koblingsskjema -87 audi 100

Anbefalte innlegg

Er det noen som har koblingsskjema for -87 audi 100 tq, motorkode MC?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har koblingsskjema for -87 audi 100 tq, motorkode MC?

jeg har koblings skjema for Audi 200 turbo 1984mod og oppover.. sinnsyk stort... tror du det kan funke? har det iallefall på pc så jeg kan sende over.. så kan du jo sjekke iallefall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tar helt feil så står dette i Haynes-manualen (ja, inkl MC), som koster 249 på Biltema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har koblings skjema for Audi 200 turbo 1984mod og oppover.. sinnsyk stort... tror du det kan funke? har det iallefall på pc så jeg kan sende over.. så kan du jo sjekke iallefall

Jeg tar gjerne imot et koblingskjema for 200 :)

brj@organizer.net

: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Jeg har en Haynes rep.bok, men der er det kun motorkode NF. Det er kanskje flere utgaver tilgjengelig? Skal sjekke dette. Takk for tips.

Jeg trenger forøvrig ikke komplett koblingsskjema. Ikke enda i alle fall. Trenger for kjølevæskens temp. giver (4-ben). Alle ledningene er røket så jeg vet ikke hvilken som skal hvor i kontakten. Kontakten er merket med 1 - 4. Ledningene jeg har er sort/blå, blå/gul, brun/sort og grønn(blå)/gul (jeg tror den siste skal være grønn..).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.