#1 Skrevet September 8, 2005 Var ute å kjørte en tur akkurat jeg å dama (bilen henna), alt funka som normalt! Stoppa bilen å prata med nokke veninne.. Da vi skulle starte bilen var der ingen tegn til liv, sto bare å kjiinna å kjinna!? Virker ikke som der er gnist eller den får bensin Hmm.. Noen som har vært borti noe sant før??? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2005 har du prøvd å la bilen stå litt før du prøver å starte igjen? kan være startmotoren på bilen som er på vei til å gå av med pensjon og da sliter den med å starte på varm motor, min Golf 3 var vertfall slik en stund før startmotoren måtte byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2005 har du prøvd å la bilen stå litt før du prøver å starte igjen? kan være startmotoren på bilen som er på vei til å gå av med pensjon og da sliter den med å starte på varm motor, min Golf 3 var vertfall slik en stund før startmotoren måtte byttes. Nja, venta vel en liten stund mellom kvar gang! Men startmotoren snurra som pokker den.. Bare ingen tegn til liv! Rart (Å ja, der er bensin) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2005 Har du åpnet fordelerlokket å sett om alt er som det skal, samt gått over pluggene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2005 Har du åpnet fordelerlokket å sett om alt er som det skal, samt gått over pluggene? Har sjekka fordeler lokket ja! Alt bra der.. Men det regna så j#### att jeg skal ned igjen etter jeg har spist.. Heldigviss skjedde dette rett uttafor lokalet vårt! Men det er jo eneste flaksen jeg har hatt idag me hehe.... Flere som har ideer? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2005 Har sjekka fordeler lokket ja! Alt bra der..Men det regna så j#### att jeg skal ned igjen etter jeg har spist.. Heldigviss skjedde dette rett uttafor lokalet vårt! Men det er jo eneste flaksen jeg har hatt idag me hehe.... Flere som har ideer? Mvh Hva med coil? Er vel coil med sluttrinn på denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2005 Skjedde sammen med min 6N. Var ute å kjørte, så døde den helt plutselig. Ikke antydning til at den skulle tenne når jeg kjinna den. Da var coilen gått, og jeg 3500kr fattigere. Kan høres ut som samme greiene som din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2005 Hva med coil? Er vel coil med sluttrinn på denne bilen ja, coil og sluttrinn som røk på min. Kom meg i forkjøpet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2005 Hva med coil? Er vel coil med sluttrinn på denne bilen Ja, kanskje.. Får bare prøve! Men åssen kan jeg sjekke om det er den? Noen tjutriks? Eller må jeg skaffe en anna å teste? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2005 Eller fleire ideer? Va tenkt å stikke ned snart Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 8, 2005 hør om bensinpumpen går når du tar på tenningen. Og så kan du kjinne litt å skru ut en plugg og se om den er fuktig. Da skulle du ihvertfall få greie på om den får bensin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 8, 2005 Startssperre ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 8, 2005 Startssperre ?? såvidt jeg vet går ikke bensinpumpen hvis denne slår inn. Så hvis bensinpumpen går, skulle det være greit tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 8, 2005 Sjekk av coil: Skru ut en plugg og hold den inntil toppen mens du får en annen til å kjinne bilen. Er det ikke gnist, så er det mest sannsynlig coilen. Og i ditt tilfelle kan det høres ut som om det er coilen, var ute for akkurat det samme på en vento en gang. Men den hadde gått en stund med litt ujevn gange i akselerasjonen. Ble borte da coilen ble byttet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 8, 2005 sjekk bensinpumperele og hallgiver i fordeler. ofte at disse går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 8, 2005 Da var feilen funnet! Sjekket bensinpumpa, men den gikk.. Va nok coilen som va syndern ja Takker for alle svar Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...