#1 Skrevet September 8, 2005 e dar nogen så he mulighed te å lesa av feilkoda på bilen min?? hadde sett utruligt pris på d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2005 e dar nogen så he mulighed te å lesa av feilkoda på bilen min?? hadde sett utruligt pris på d Kan vel bare kjøre innom audisenteret å få de til å gjøre det. Vil ikke tro de skal ha betalt for det. Kan ikke huske at vi har tatt betalt for det hvertfall. (hos vw) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2005 e dar nogen så he mulighed te å lesa av feilkoda på bilen min?? hadde sett utruligt pris på d Er hjemme i kveld hvis du trenger hjelp med å få lest feilkodene. 90505314 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2005 Er hjemme i kveld hvis du trenger hjelp med å få lest feilkodene.90505314 goe knall, men komme kje hjem frå jobb før på tirsdag...kan jo snakkas te vegå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2005 Hei. Du har vel ikke mulighet for å sjekke min bil for feilkoder? Har en golf 3 GTI 92 modell! Hadde vert kjempe! Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2005 Har VAG-COM jeg Eirik.... Kan ta med på jobb en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...