#1 Skrevet September 8, 2005 Vi prøver å kjøre i gang med et hyggelig lite Golftreff igjen på Ullevål Stadion førstkommende søndag. Møt opp i 17-tiden (17-1730). De som ikke kjører Golf, men som ikke har noe bedre å finne på en søndagskveld kan jo selvfølgelig også komme. Er visstnok et stort Streetmeet i Drammen fra kl. 16, så da hadde det jo vært kult om vi kunne kjørt en kolonne ned dit i 1830-tiden. Håper folk møter opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2005 Vi prøver å kjøre i gang med et hyggelig lite Golftreff igjen på Ullevål Stadion førstkommende søndag. Møt opp i 17-tiden (17-1730). De som ikke kjører Golf, men som ikke har noe bedre å finne på en søndagskveld kan jo selvfølgelig også komme. Er visstnok et stort Streetmeet i Drammen fra kl. 16, så da hadde det jo vært kult om vi kunne kjørt en kolonne ned dit i 1830-tiden. Håper folk møter opp. Regner med at jeg kommer Men er litt mer skeptisk om jeg gidder å dra til drammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2005 Vi prøver å kjøre i gang med et hyggelig lite Golftreff igjen på Ullevål Stadion førstkommende søndag. Møt opp i 17-tiden (17-1730). De som ikke kjører Golf, men som ikke har noe bedre å finne på en søndagskveld kan jo selvfølgelig også komme. Er visstnok et stort Streetmeet i Drammen fra kl. 16, så da hadde det jo vært kult om vi kunne kjørt en kolonne ned dit i 1830-tiden. Håper folk møter opp. Du nå må du slutte med dissa golfmeetene dine... si heller bare vag meet på ullevål på søndag. men, skal du ikke på deledagen???? det er jo nå på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2005 Skal vel kanskje dit også, selvom jeg har 0 kroner å bruke. Det er tidligere på dagen, så man får tid til alt. VAG-treff har vi jo hver jævla mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2005 SÅ,SÅ!! Ikke slik språkbruk marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2005 jeg kommer å ødelegger for dere.... jeg skal komme med touranen så kan vi se hvem som er lavest.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2005 jeg kommer å ødelegger for dere.... jeg skal komme med touranen så kan vi se hvem som er lavest.... hehe Haha. Kanskje jeg slår deg i takhøyde. Greit Thomas. Jeg skal skjerpe meg. Beklager på det sterkeste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2005 Skal alle folk til drammen etterpå eller? Når starter delemarkedet a? Skal jo på fest lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 9, 2005 Usj og æsj! Det er kamp på Ullevål stadion til søndagen. LYN - Brann Da må vi finne en annen plass. Noen forslag? PS: Storosenteret har fin parkeringsplass, men med bom. Man må kjøre en vei rundt bygge for å komme inn. Litt for knotete kanskje. :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 9, 2005 Usj og æsj! Det er kamp på Ullevål stadion til søndagen. LYN - Brann Da må vi finne en annen plass. Noen forslag? PS: Storosenteret har fin parkeringsplass, men med bom. Man må kjøre en vei rundt bygge for å komme inn. Litt for knotete kanskje. :\ kom igjen, ta turen til Drammen. Når du svinger av ned til Drammen fra E18 (før motorveibrua over elva) er CC det først kjøpesenteret du kommer til på høyre side etter rundkjøringen (andre avkjøring i rundkjøringen). Sikkert skiltet også, hadde vært morro om noen tyskere kommer også og ikke bare japser. Mange bilblader vil også være tilstede, til og med Treffpunkt :-) Kom igjen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 9, 2005 Nå er jo forhåpentligvis planen å kjøre i følge videre ned til Drammen, da. Litt kult med "vorspiel" med tyskergutta, og komme samlet til plassen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2005 Hva med Tåsensenteret? Det er rett ved Ullevål, og er lett å finne frem til. Ring3 fra øst. Ring3 fra vest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2005 Folk maser om Ikea Furuset. Da drar vi dit. Fra litt over 17 og utover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2005 Folk maser om Ikea Furuset. Da drar vi dit. Fra litt over 17 og utover. Maser og maser he he. Og til deg Arve: VAG meet... he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 11, 2005 Kommer en liten tur på ikea jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 11, 2005 ble GT4 på PS2 hos andreas istede... mye mere moro det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 11, 2005 Va det itte det je tente! Det er dårlig Arve. Hehe neida.. driver å trener til spillekveld nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 11, 2005 Va det itte det je tente! Det er dårlig Arve. Hehe neida.. driver å trener til spillekveld nå? ja, nå begynner jeg og roger å få god peiling.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 11, 2005 For dårlig, altså, Arve. Men så har du ikke Golf heller, da. Dårlig oppmøte, men det var jo hyggelig allikevel. Pluss meg, pluss Oleee fra bilforumet (vet ikke om han er her), pluss Thomas i klubb-bilen med en kamerat, pluss Jan Tore. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 11, 2005 ja, nå begynner jeg og roger å få god peiling.... hehe Hei hei he.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 12, 2005 ARGH! så ikke denne posten for nå!! går glipp av all morroa jeg PM meg ved neste golf treff da. Da er jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...