Anbefalte innlegg

Har hatt bilen hos en bilpleier for innvendig og utvendig vask. Når jeg henter bilen spør de om felgkanten var blank??

Ser ut som de har brukt en fryktelig sterk avfetting og muligens latt den sitte på for lenge, felgkanten er matt og skjoldete.

Var der i går da de hadde fått en repesentant fra Meguiars til å kommer å titte på det. Mente det skulle gå å polere det opp med maskin og "All metal polish"

Har hatt bilen der i dag og det er fortsatt ikke blitt helt bra. Er blanke men fortsatt skjoldete. Noen som har tips?

Har prøvd selv med Autosol med samme resultat.

Felgene er ASA DS5 og har en polert kant (ikke chromet)

Felg-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen?

Siste nytt er at Meguairs sender en mann nedover til uka for å prøve..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er rustfritt stål som er polert skal det gå å fikse det med Autosol. Men tar tid og er mye jobb. En liten poleringsrondell på en Dremmel etc er tingen.

Men jeg ville ikke gjort dette selv, krev at de fikser det eller nye felger hvis de ikke får det til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg ville ikke gjort dette selv, krev at de fikser det eller nye felger hvis de ikke får det til.

You bet! Tipper de har noen timers jobb foran seg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.