Reportasjetråd: Oss på "Værste" besøker andre medlemmer...

Anbefalte innlegg

Vi er stadig ute og farter, og idag ble jeg med Marco opp til Tor Morten (Pudding) for å hente noen ressurs-deler til cabben hans...

Lang inni skogen, over ei elv, inn i et kratt og utpå et jorde ligger Tor Morten sitt paradis... :P

Her er vi helt på jordet, Marco og Tor Morten...

Bilde_410.sized.jpg

Ressurs-bilen: 81 VW Golf GLD

Bilde_409.sized.jpgBilde_408.sized.jpg

For spesielt intresserte skal Tor Morten holde kurs på hvordan man polerer opp en matt Golf...

Marco skrider til verket...

Bilde_426.sized.jpgBilde_462.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imens Marco skrudde, gikk jeg rundt og tittet på hva Tor Morten har stående på gården...

78 Passat Diesel...

Bilde_428.sized.jpgBilde_427.sized.jpgBilde_430.sized.jpg

82 Passat'r

Bilde_431.sized.jpgBilde_434.sized.jpg

86 Polo GT og diverse Transportere...

Bilde_432.sized.jpgBilde_425.sized.jpg

Tor Morten's Peugeoter...

Bilde_435.sized.jpgBilde_437.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stod ganske mange landbruksmaskiner der, men siden dette ikke er et traktor-forum så får dere greie dere med et par bilder...

Er det noen som trenger en skurtresker til å klippe plenen med er det bare og kontakte Tor Morten... :P

Bilde_429.sized.jpgBilde_436.sized.jpg

På gården drives det økologisk jordbruk, det vil si at alt får vokse opp, og råtne bort av seg selv... Meget økologisk og man får statstøtte for det... : klø :

Og etter og ha rista av seg 236 edderkopper i foreskjellige størrelser dro jeg og Marco avgårde igjen... :spider::spider::spider:

Takk for besøket Tor Morten... : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På gården drives det økologisk jordbruk, det vil si at alt får vokse opp, og råtne bort av seg selv... Meget økologisk og man får statstøtte for det... : klø :

Og etter og ha rista av seg 236 edderkopper i foreskjellige størrelser dro jeg og Marco avgårde igjen... :spider::spider::spider:

Takk for besøket Tor Morten... : vinke :

Hehe bare hyggelig at dere vil komme og plukke litt deler :)

Håper Marco får cabben sin i årnings nuh :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig å se hva som finnes rundt omkring. Vi venter bare på neste reportasje fra værste ligan. ;): ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.