#1 Skrevet September 9, 2005 Tenkte jeg skulle ta av frontfangeren min på A4`n nå og montere leppen + klargjøre denfor lakkering. Har løsnet alle skruene i skjermbuen + de 2stk boltene som holder selve fangeren og skinna på plass.Tatt bort grøftelys etc men får f... ikke rikket fangeren noe,kun litt rett i fra fronten.Har skjønt det slik at jeg skal ta tak i fangeren ved hjulbuende og dra den opp og ut til siden men dette går jo ikke,klarer ikke å løfte opp fangeren nok virker det som! Noen som har tatt av fangeren på disse bilene en del som kan komme med noen tips etc?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2005 Tenkte jeg skulle ta av frontfangeren min på A4`n nå og montere leppen + klargjøre denfor lakkering. Har løsnet alle skruene i skjermbuen + de 2stk boltene som holder selve fangeren og skinna på plass.Tatt bort grøftelys etc men får f... ikke rikket fangeren noe,kun litt rett i fra fronten.Har skjønt det slik at jeg skal ta tak i fangeren ved hjulbuende og dra den opp og ut til siden men dette går jo ikke,klarer ikke å løfte opp fangeren nok virker det som! Noen som har tatt av fangeren på disse bilene en del som kan komme med noen tips etc?? Har da hatt av fangeren min et par ganger.. Er nesten jævlig å si det, men det er bare å dra på sidene.. Ellers, om du kommer til under ser du hvordan den er festet på sidene.. Da kan du vippe den ut ved hjelp av en skrutrekker el.l... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2005 Prøv å vippe opp og ned mens du drar på sidene. Rå makt er det som gjelder på de fangerne der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2005 Hmmmm,ok.Da skal jeg prøve litt mer i helgen,er redd for å ødelegge fangeren også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2005 Da er fangeren av etter bruk av litt vold! Mattet ned nå og sparkling + pussing i morgen,hater stensprut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...