Gatebil på Dokka lørdag 10.9.

Anbefalte innlegg

Dokka Gatebilklubb inviterer til treff på Vinjarmoen rallycrossbane på Dokka lørdag 10.09. Innkjøring fra kl 09.00, starter kl 11.00.

Vet sikkert at det blir utstilling og oppvisningskjøring, bl.a av profilerte klubbmedlemmer. Vet ikke om det går an å kjøre m egen bil : gråter :

Møt opp alle sammen!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dokka Gatebilklubb inviterer til treff på Vinjarmoen rallycrossbane på Dokka lørdag 10.09. Innkjøring fra kl 09.00, starter kl 11.00.

Vet sikkert at det blir utstilling og oppvisningskjøring, bl.a av profilerte klubbmedlemmer. Vet ikke om det går an å kjøre m egen bil : gråter :

Møt opp alle sammen!! :)

Hvor ligger detta på dokka da?? Skal du dit? når?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger detta på dokka da?? Skal du dit? når?

Ja, skal dit. Regner m å være på plass kl 9 +.

Kjører sammen m Frode Jørgensen, drar fra Harestua rundt kl 8.

Hvor på Dokka? Hakke peiling, men jeg kjørte forbi Dokka sist helg, og da hang det en plakat m "motorbane" på samme skilt som sender deg til Dokka(?) fra riksveien.

Hørte et intervju m en politimann på radioen i dag og han kunne til og m fortelle at dem hadde fått lagd til en breisladdsving i forbindelse m rallycrossbanen. Alt dette for å minske "rånetrafikken" i Dokka sentrum. På tide at noen skjønner poenget. BRA TILTAK!! : rock :

Gatebil.no skulle dukke opp m noe greier, og jeg tror det var snakk om 10-12 biler som skal kjøre oppvisning. Skulle være det verste fra de vanlige gatebiltreffa. Iflg politimannen hadde bilene fra 500-900hk!?! : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal dit. Regner m å være på plass kl 9 +.

Kjører sammen m Frode Jørgensen, drar fra Harestua rundt kl 8.

Hvor på Dokka? Hakke peiling, men jeg kjørte forbi Dokka sist helg, og da hang det en plakat m "motorbane" på samme skilt som sender deg til Dokka(?) fra riksveien.

Hørte et intervju m en politimann på radioen i dag og han kunne til og m fortelle at dem hadde fått lagd til en breisladdsving i forbindelse m rallycrossbanen. Alt dette for å minske "rånetrafikken" i Dokka sentrum. På tide at noen skjønner poenget. BRA TILTAK!! : rock :

Gatebil.no skulle dukke opp m noe greier, og jeg tror det var snakk om 10-12 biler som skal kjøre oppvisning. Skulle være det verste fra de vanlige gatebiltreffa. Iflg politimannen hadde bilene fra 500-900hk!?! : rolleyes

Høres jo artig ut detta... Kjørte forbi dokka i dag hjem fra ferie, men kan ikke huske å sett noe skilt.. Men var nok litt sliten.. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer akkurat derfra nå.

Fikk ikke tatt så mange biler for jeg satt stort sett i en blå nissan som lekte seg på banen der, men jeg falt for en bil jeg måtte knipse litt av..

cimg09049fx.jpg

Også gikk jeg bak den å kikka : rock :

cimg09030vs.jpg

Her er ett inni

cimg09706za.jpg

Her er ett av motoren

cimg09094df.jpg

Prata litt med eier av bilen, og den var godkjent : smil :

Også lurer jeg litt på om gatebil kanskje valgte litt feil bil idag???

cimg09856tm.jpgcimg09864ps.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fra klubben her som var der?

Var endel kule biler der.. så ikke alle som var der fordi jeg gadd rett å slett ikke.. sto endel biler som bare var på utstilling som jeg ikke gadd å gå bort til.

cimg09118zh.jpgcimg09132rn.jpgcimg09721ah.jpgcimg09744tu.jpgcimg09791uq.jpgcimg09812fa.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.