Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har akkurat kjøpt meg et justerbart senkesett.

Det er jo veldig bra jeg kan senke/heve så mye jeg vil, men altså..hvor langt kan jeg gå før jeg bør kjøpe meg stabstag fremme/bak? noen som har noen formeninger om dette+? =)

 

mvh,

VegardAA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting bør du jo huske på; når du hever/senker får du en annen hjulstilling. Finnes vel ikke noen fasitsvar på når du må ha stabilisatorstag montert, men de fleste som vil ha en stødig/stiv bil monterer ekstra stabstag eller bytter ut originale med kraftigere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, takk for svar! :)

så dvs. jeg må på forstillingskontroll hver eneste gang : bh ::S

Så det er ikke noe som sier at man MÅ ha en stabstag?

Det er kùn for stabiliteten og hardhetens skyld man har det?

 

mvh,

VegardAA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, takk for svar! :)

så dvs. jeg må på forstillingskontroll hver eneste gang : bh ::S

Så det er ikke noe som sier at man MÅ ha en stabstag?

Det er kùn for stabiliteten og hardhetens skyld man har det?

 

mvh,

VegardAA

 

Du MÅ ikke ha det hver gang du senker og hever nei.Montere på senkesettet og ta 4-hjulskontroll og juster hvis nødvendig.Så skal det være greit.Har KW coilover sett sjøl og eibach stab.stag foran og det funker bra reduser endel krenging i svinger.håper du ble noe klokere nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, takk for svar! :)

så dvs. jeg må på forstillingskontroll hver eneste gang : bh ::S

Så det er ikke noe som sier at man MÅ ha en stabstag?

Det er kùn for stabiliteten og hardhetens skyld man har det?

 

mvh,

VegardAA

 

Du må justere forstilling når du justerer senkingen ja. På min Polo ga 10 mm lavere senking på gewinde, en endring på 3mm (mer toe-in)hvis du måler foran og bak på felgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må justere forstilling når du justerer senkingen ja. På min Polo ga 10 mm lavere senking på gewinde, en endring på 3mm (mer toe-in)hvis du måler foran og bak på felgen

jaok, dumt det da :/ Har senket den som den står nå, 40 40, akkurat slik som jeg hadde før jeg kjøpte settet, tror du det er nødvendig å ta en slik kontroll da?

mvh,

VegardAA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hatt av fjærbeina, endrer du vel også caster og camber

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.