#1 Skrevet September 9, 2005 Noen som har erfaringer med å bestille slike felger fra kollevoll? eller evt fra en engelsk sjappe? Forslag til andre felger som går over brembo bremser mottas med takk. Er en jetta. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2005 Noen som har erfaringer med å bestille slike felger fra kollevoll? eller evt fra en engelsk sjappe? Forslag til andre felger som går over brembo bremser mottas med takk. Er en jetta. Christian Jeg har flere ganger handlet av Kollevoll, uten noe negativt å si om de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2005 Noen som har erfaringer med å bestille slike felger fra kollevoll? eller evt fra en engelsk sjappe? Forslag til andre felger som går over brembo bremser mottas med takk. Er en jetta. Christian Ettersom ferien på fabrikken er over nå så går det nok fort. Fikk mine som jeg bestilte i slutten av juli på onsdag. Men hadde vært no mer på fabrikken å. Bare å ta en tlf dit, er veldig ålreite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2005 Passer BBS RS over bremboene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2005 Noen som har bilde av golf me Compomotive MO 8x16 eller 8x17??? Er usikker på va som blir best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2005 Har to kamerater som nettop har montert Brembo på sine biler. Han ene har Seat med 100x4. Han kjøpte Mille Miglia HT3. Disse går over med rett inpress. ( Mener det var ET 37). Han har OZ Supertuismo WRC på vinter med ET 34, men da måtte han ha 3 mm spacere. Disse går rette over med ET 37. Han andre har 18 OZ chrono, og han måtte også ha 3 mm spacere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2005 Tok vel ca. 3 uker fra jeg bestilte til jeg fikk de. 8x16 et 25 forresten. Ville kanskje valgt lavere innpress, f.eks 15 eller 0, for å få litt kant, men er jo opp til hver enkelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2005 Tok vel ca. 3 uker fra jeg bestilte til jeg fikk de. 8x16 et 25 forresten. Ville kanskje valgt lavere innpress, f.eks 15 eller 0, for å få litt kant, men er jo opp til hver enkelt. Grisetøff Golf III foresten!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 12, 2005 Grisetøff Golf III foresten!! Hva har du røyka idag Heine sånn ser en 3er ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 12, 2005 Hva har du røyka idag Heine sånn ser en 3er ut Veldig fin den III der Art, det var den jeg mente. Men den var veldig tøff den II'en med Comp felgende også da? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 12, 2005 Veldig fin den III der Art, det var den jeg mente. Men den var veldig tøff den II'en med Comp felgende også da? =) Tøffen den ja, enda tøffere hvis hadde vært hvit i lakken også men det får være nok OT for nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 12, 2005 Såg bra ut ja.Men jeg går nok for 17 tommere e da! Spørs ka innpress e må ha for å få litt kant da. Kem som vet om 17 tommerane går over brembo bremsene mine da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 12, 2005 Har 7x16 på min med 35et innpress. Må Nok til med 10mm spacere for å få plass til bremboer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 12, 2005 compo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 12, 2005 compo Kunne ikke vært mer enig. Ser vannvittig bra ut på enkelte biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 13, 2005 Hvor stor der dei compo hjula der kristian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 13, 2005 de er 8"17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 13, 2005 har du bedre bilder av felgene enn dei som ligg på klubb sia? innpress?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 13, 2005 hmm skal se om jeg får tatt bilde men de ligger jo bilder på kollevold.no inpress 34 trur jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 13, 2005 bilder bilder bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 20, 2005 Nokken som vet ka immpress på Comp Mo Felg e treng for å få litt kant men MÅ gå over brembo bremsene ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 20, 2005 noen som vet om det er mulig å få i 17" compo felger til audi 90 quattro? altså 4x108. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 20, 2005 noen som vet om det er mulig å få i 17" compo felger til audi 90 quattro? altså 4x108. Null problem. Ring og hør med Kollevold, felgene lages på bestilling. Generelt så går Compo for å ha meget god bremseklaring, det er også grunnen til at utseendet varierer avhengig av innpress. De med høyere innpress har bøyde eiker for bedre klaring til kaliperen. Har forøvrig et sett med 17" 5x112 liggende i garasjen, hvis noen er interessert. Tar opptil 345 mm bremser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 21, 2005 Vet du hvor lavt innpress jeg kan ha med 305 mm brembo bremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 21, 2005 Null problem. Ring og hør med Kollevold, felgene lages på bestilling. Generelt så går Compo for å ha meget god bremseklaring, det er også grunnen til at utseendet varierer avhengig av innpress. De med høyere innpress har bøyde eiker for bedre klaring til kaliperen. Har forøvrig et sett med 17" 5x112 liggende i garasjen, hvis noen er interessert. Tar opptil 345 mm bremser Vet du sånn ca hva prisen ligger på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...