Ny kule og belg til girspake A4

Anbefalte innlegg

I forbindelse med at belgen rundt girspaken som er i "lær" har sprukket på flere plasser, så var jeg innom Møller og spurte om ny. Men de selger ikke bare belgen, men girkulen er også med. Disse finnes i flere utgaver.

Den som orginalt er til min bil (A4 Avant '02 5-girs) har vist delenummer 8E0 863 278 R. Denne er nevn som "Girspake- kule med belg for girspak (lær) for biler med 4-eikers ratt" i familiealbumet. Men det finnes også en utgave med delenummer 8E0 863 278 T. Denne har beskrivelsen "Girspake-kule med belg for girspak (lær) for biler med 3-eikers ratt". De andre utgavene er uaktuelle, da de enten ikke er med lær-belg eller de har tre-kule.

Men hva er forskjellen på disse to som er nevnt over. Møller kunne ikke svare på det. Jeg vil kanskje tro at det kan være designet på gir-kulen. Er det noen som har en tilsvarende bil med 3-eikers (sportsratt?) og som kan legge ut et bilde på hvordan girspaken ser ut i en slik bil?

 

Finnes det andre alternativer fra eventuelt tunerfirma som kan være verdt å se nærmere på?

 

Dette med belgen som sprekker ser ut til å være en svakhet hos Audi, da jeg har snakket med flere som har samme problemet på relativt nye biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet ny belg når jeg fikk min bil også,denne var sprekt!

Kjøpte ny for 160kr elns i lær. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet ny belg når jeg fikk min bil også,denne var sprekt!

Kjøpte ny for 160kr elns i lær. ;)

 

Du byttet vel på en 1999 model vil jeg tro? På den er belgen en egen del. Men ikke på 2002 modelen dessverre. Møller skal ha 1200,- og noe, for ny girkule med belg på en 2002 model.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du byttet vel på en 1999 model vil jeg tro? På den er belgen en egen del. Men ikke på 2002 modelen dessverre. Møller skal ha 1200,- og noe, for ny girkule med belg på en 2002 model.

 

Jepp,på min 99mod.

Skulle vært samme metoden på 02modellen oxo.Mye billigere og enklere å bytte. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger flere tilsalgs på Ebay.de f.eks denne med hel alu. girkule:

http://cgi.ebay.de/AUDI-A4-B7-S-Line-Schaltknauf-5-Gang-massiv-Aluminium_W0QQitemZ7999375199QQcategoryZ44170QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Hvet ikke om de til A3 passer på A4? Gjør de det så har du f.eks denne:

http://cgi.ebay.de/Original-Audi-A3-S-Line-Schaltknauf-Leder-Alu-NEU_W0QQitemZ7997872474QQcategoryZ44172QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Kjøpte nettopp til A3èn min og den kom på 38 euro inkl. frakt eller ca. 295 kr. og den var da helt ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.