Anbefalte innlegg

Jekla tøff vinga på golfen, lura på kor en får tak i den??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jekla tøff vinga på golfen, lura på kor en får tak i den??

Please. Ikke sett på en sånn før bilen din har et skikkelig race stuk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Carpi har lykkes bra med denne bilen, denne lille sinnataggen hadde 580hk forrige sesong, og det ser ut til at den har vært igjennom en liten makover igjen, søk på Carpi her på forumet så vil du finne andre filmer av denne golfen, da med porche turbocup3? felger...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller ser det ut som Herr Carpi har satt opp farten på filmen... :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støgg bil men fy f... så rått! Aldri sett en så responsiv turbo bil med så mye hk før! Men ser ut som filmen er fortfilm avåtill ja! å litt kjedlig at han kjører forbi porshen i svingen i stede for å prøve på langstrekket! så ut til at den gikk enda litt bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fyttypølse for å si det sånn, gikk bra den der ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snurrer også en film om Carpi sin Golf på Canal Motor. Den filmen er vel fra fjoråret

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne filmen er nok fortfilm ja... Legg merke til at han bremser ned senere enn de andre før svingene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uansett klage på 'fortfilm' Men hadde jeg vært porsche eier og : haha :frakjørt av en golf III hadde jeg gått hjem å lagt meg :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns også det blir feil å klage på fortfilm viss det er det i det heletatt, dette er en rå kjøremaskin uansett hva folk sier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det bare ser ut som den har litt overtak i effekt, er trossalt en full rigga racerbil med 580 hk med toppfart på 300, så den vil jo gå ganske fort da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uansett klage på 'fortfilm' Men hadde jeg vært porsche eier og : haha :frakjørt av en golf III hadde jeg gått hjem å lagt meg :D:D

ja, eller solgt : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.