Problem ved oljetrykkføler 97 a4 tq

Anbefalte innlegg

Skulle sette på t-stykke der i dag og det sprakk pga litt feil belastning. Når den orginale føler ble satt på kom den feil vei og har dratt seg på skakt.

fant det først ut når jeg kom hjem etter å ha hatt den litt på tomgang, stor oljeflekk under. Sjekket litt på det og så føler var satt på feil, når den ble skrudd av fulgte litt av godset med så nå er ikke festet helt lenger.

Den sitter ved innfestninga av oljefilteret.

Må jeg skifte den innfestninga?

Ikke helt ferdig med å sette den sammen igjen men er det greit å kjøre med den om jeg får det tett og det ikke lekker olje....?

 

Blir fyll nå så håper på noen svar mens jeg prøver å få opp humøret. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle sette på t-stykke der i dag og det sprakk pga litt feil belastning. Når den orginale føler ble satt på kom den feil vei og har dratt seg på skakt.

fant det først ut når jeg kom hjem etter å ha hatt den litt på tomgang, stor oljeflekk under. Sjekket litt på det og så føler var satt på feil, når den ble skrudd av fulgte litt av godset med så nå er ikke festet helt lenger.

Den sitter ved innfestninga av oljefilteret.

Må jeg skifte den innfestninga?

Ikke helt ferdig med å sette den sammen igjen men er det greit å kjøre med den om jeg får det tett og det ikke lekker olje....?

 

Blir fyll nå så håper på noen svar mens jeg prøver å få opp humøret. : gråter :

 

 

Ødelagt gjengene inn på der den orginale satt oxo eller? Går til nød med gjengetape.. Har jo gjort akkurat det samme med min, men da laget jeg T-stykke selv.. Borra å gjenget opp.. Hadde litt problemer med at det lakk bittelitt, men fikk på litt gjengetape så ble det helt tett...

 

Husker jeg ikke fikk sove om natta, og gikk ut å tetta det kl 3 om natta, før det var treff på fredriksten festning... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ødelagt gjengene inn på der den orginale satt oxo eller? Går til nød med gjengetape.. Har jo gjort akkurat det samme med min, men da laget jeg T-stykke selv.. Borra å gjenget opp.. Hadde litt problemer med at det lakk bittelitt, men fikk på litt gjengetape så ble det helt tett...

 

Husker jeg ikke fikk sove om natta, og gikk ut å tetta det kl 3 om natta, før det var treff på fredriksten festning... ;)

 

 

Noen mm inn der ja ....

Får kjøpe gjengetape og t-stykke på mandag og se hvordan det går.

Har vel gjengetape på Biltema?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen mm inn der ja ....

Får kjøpe gjengetape og t-stykke på mandag og se hvordan det går.

Har vel gjengetape på Biltema?

 

 

Ja går ut i fra at de har det der... Kjøpt T-stykke der oxo eller?? Så det var T-stykke som hang der et sted.. Riktige gjenger på T-stykket da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja går ut i fra at de har det der... Kjøpt T-stykke der oxo eller?? Så det var T-stykke som hang der et sted.. Riktige gjenger på T-stykket da?

 

Ja, skal være riktige gjenger på det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal være riktige gjenger på det. :)

 

 

Oki.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.