Forskjell 3b motor på S2 og 200

Anbefalte innlegg

er det noe forskjell på 3b motor fra s2 og 3b motor fra a200 ?

 

Noen som har noen tips om man skal bygge om fra 10v til 20v i a200, nå er jeg leeeeeeei av 10v!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som du har en motor på hånda...om du ikke skal ha denne, så er jeg interessert. Forskjellen du lurer på vet jeg ikke om, jeg skal bare ha en 3b motor for å bygge om min 10V. Edit: dvs endre insprut og tenning til 20v.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som du har en motor på hånda...om du ikke skal ha denne, så er jeg interessert. Forskjellen du lurer på vet jeg ikke om, jeg skal bare ha en 3b motor for å bygge om min 10V. Edit: dvs endre insprut og tenning til 20v.

 

mvh

EW

 

Har surfa litt rundt og funnet noen ja.. men dem er mine!! hehe :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har surfa litt rundt og funnet noen ja.. men dem er mine!! hehe :rolleye:

 

Flere? Si fra om det blir noen til overs da :) trenger med komplett ledningsnett og hjerne.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skulle være interessert i ledningsnett og sånn til aan motor så har jeg det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skulle være interessert i ledningsnett og sånn til aan motor så har jeg det :)

 

Enklere med 3b, den har en coil. Og så bør jeg ha en komplett motor for å flytte over deler. Kjipt om man skulle mangle noe.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enerste forskjellen er vel 200 har dobbeltmasse svinghjul og fra s2 har enkeltmasse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noe forskjell på 3b motor fra s2 og 3b motor fra a200 ?

 

Noen som har noen tips om man skal bygge om fra 10v til 20v i a200, nå er jeg leeeeeeei av 10v!!!!

 

Da vil jeg ha a200 motoren din !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du får en 3b fra s2 så er det andre motorfester.. men det er bare å flytte over di du har.. har gjort det motsatt vei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enerste forskjellen er vel 200 har dobbeltmasse svinghjul og fra s2 har enkeltmasse.

 

Min 3B fra 200TQ hadde enkeltmasse svinghjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 3B fra 200TQ hadde enkeltmasse svinghjul.

 

Det ha dei som jeg har også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.