#51 Skrevet November 29, 2005 Da ble det ringt enda en gang og jeg pratet med enda en ny fyr.. Han mente de kunne dekke det og alt mulig men ville ha han verkstedfyren til å ringe oxo da så han fikk høre versonen hans å. Noe fremgang her da. Ba dom bli enige litt kvikkt for det er kalt om dagen..hehe.Så dem skulle prøve på det da.. Så får vel håpe på det beste bare da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet November 29, 2005 ja haff kaldt i ringsaker uten varme i bilen det skal jeg faen meg skrive under på. (men jeg er skyld i at det ikke funker selv da ) håper ting ordner seg for deg og bilen den er jo rett og slett strøken ellers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 30, 2005 ja haff kaldt i ringsaker uten varme i bilen det skal jeg faen meg skrive under på. (men jeg er skyld i at det ikke funker selv da )håper ting ordner seg for deg og bilen den er jo rett og slett strøken ellers ja, det er litt kaldt nå om dagen ihvertfall. men jeg blir jo sprek uten bil da.. må jo gå å greier overalt heh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 2, 2005 Da gikk alt i orden:) Svebjørn Auto betaler alt:) Hjelper nok litt med krangling og true med forbrukerrådet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Desember 3, 2005 Godt å høre at det løste seg for deg. (Selv om det bare skulle mangle) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Desember 4, 2005 Da gikk alt i orden:) Svebjørn Auto betaler alt:) Hjelper nok litt med krangling og true med forbrukerrådet Der ser du. Lønner seg å stå på litt Bra det ordna seg for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Desember 8, 2005 knall og høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Desember 8, 2005 Det årdner sæ for snille jenter vettu!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...