#1 Skrevet September 11, 2005 Må ta ut bakruta på golfen min pga. mye rust i/på luka. Er det bare å slite av pakningene og ta ut ruta? Er det enkelt å sette ruta og pakningene på plass igjen etterpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2005 Må ta ut bakruta på golfen min pga. mye rust i/på luka. Er det bare å slite av pakningene og ta ut ruta? Er det enkelt å sette ruta og pakningene på plass igjen etterpå? Ganske enkelt å ta ut å inn.. Ruteskiftere har sikkert spesialverktøy som går mye lettere.. Jeg satt meg inn i bilen og vippet gummilista rundt halvparten av ruta med en flattrekker, så er det bare å dra den ut.. Når jeg satt den inn igjen hadde jeg på såpevann rundt lista + at jeg la en snor inni lista til å dra den inn igjen.. Lønner seg å være 2 til å ha den inn igjen, en står utenfor å presser litt på ruta, mens en er inne i bilen og drar snora rundt.. Da bretter gummilista seg over flappen på karosseriet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2005 Ok, da setter jeg bare i gang! Tusen takk for info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2005 Ok, da setter jeg bare i gang! Tusen takk for info! Men lønner seg ikke å bruke rå makt.. Da går det fort gærli..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2005 Hehe..skal huske på det takk igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2005 Jeg skal også skifte bakrute, trenger jeg å skifte pakningen på yttersiden, eller kan jeg bruke den som er der fra før? Eller anbefaler du å bytte pakning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2005 på 2'er golfen er det bare 1 pakning.... du trenger ikke å skifte den.. men vær forsiktig med tauet når dere setter inn ruta igjen.. kan skjære sunn pakningen desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2005 Okey... Takker for svaret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...