#26 Skrevet November 7, 2005 Tord: Senterkoppen vet jeg ikke ennå hva jeg gjør med. må se når det kommer på bilen. på det ene bildet ser du jo med senterkopp i org. farge til felgene. mulig jeg mekker no VW merke eller no. Nils: boltsirkelen er 5*112, MEN hullene til boltene er mindre.( på disse jeg har vaffal) . må dermed borre opp hullene 2 mm større + skaffe lengre bolter til å feste skoa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 7, 2005 Nils: boltsirkelen er 5*112, MEN hullene til boltene er mindre.( på disse jeg har vaffal) . må dermed borre opp hullene 2 mm større + skaffe lengre bolter til å feste skoa. Sikkert forskjell på org og Replica da, mine 19" replica (RH) gikk rett på uten noen form for modifikasjoner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 13, 2005 .....såvidt jeg vet finnes ikke hverken AMG eller AMG replica i annet enn 5x112. 4x108 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 17, 2005 Bilen @ night ...beklager isen på bilen, men vintern har kommet hit oxo gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 17, 2005 Personlig synes jeg de kanskje burde vært litt større da kanskje... Blir for åpent inni skjermene synes jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 17, 2005 den vil nok synke litt, da jeg akkurat har satt dem på... vi får se... ellers regner jeg med just. senk til våren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 17, 2005 Såg bra ut det, men har du skrudd opp bilen? Såg plutselig så høy ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 17, 2005 etter en kjøretur.... blei litt bedre da... ser ikke så høyt ut irl.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 18, 2005 Detta ble bra Thommy! Hvem vare som lakka de for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 18, 2005 en på nenseth. er en kamerat av en kamerat av meg.... blei det riktig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 19, 2005 en på nenseth. er en kamerat av en kamerat av meg.... blei det riktig... Stemmer stemmer.... er han flink eller? Troru han kunne tenkt seg en hel lakkering av vogna mi til sommeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 19, 2005 Har du kun lakkert de med "vanlig" lakk? Jeg hadde pulverlakkret de,1200kr for 4stk felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 19, 2005 Har du kun lakkert de med "vanlig" lakk? Jeg hadde pulverlakkret de,1200kr for 4stk felger.. Hvor får man gjort dette i oslo området eller i østfold.. Pris.. Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 19, 2005 Tom Are: vanlig bil lakk.... foreløpig ikke fått noe jeg skal betale... hehe... noen nye bilder... tatt i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 19, 2005 et til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 19, 2005 Cool... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 19, 2005 Ble veldig bra med de felgene ja! Bedre å se dem live da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 20, 2005 Ble bra det der.... Skulle vært litt mer kant da, men man tager jo hva man haver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 20, 2005 jepp... men vinterfelger skal da ikke koste, de skal bare se bra ut.... salt vettu, f***** opp fine felger... er kjempe fornøyd, og det er jo det som teller.... PS. de er bredere bak enn foran.... F: 7.5 B: 8.5 .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 20, 2005 Ligger jo langt over andre vintefelger ja, og som du sier, det viktigste er at du er fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 20, 2005 Hvor får man gjort dette i oslo området eller i østfold..Pris.. Lasse Er en bedrift som vanligvis driver med pulverlakkering av handlevogner etc og holder til på Råholt,i Eidsvoll kommune. Eidsvoll Pulverlakk heter de,hjemmesiden er her: http://eidsvollpulverlakk.no/ Der betalte jeg 3-400kr pr felg,dette var uten klarlakk med det trengtes ikke på de.Ble skikkelig bra!Har ikke bilder av de desverre,veeeeldig lenge siden nå.. Bare å ringe og høre med de det vettu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 21, 2005 Er en bedrift som vanligvis driver med pulverlakkering av handlevogner etc og holder til på Råholt,i Eidsvoll kommune. Eidsvoll Pulverlakk heter de,hjemmesiden er her: http://eidsvollpulverlakk.no/ Der betalte jeg 3-400kr pr felg,dette var uten klarlakk med det trengtes ikke på de.Ble skikkelig bra!Har ikke bilder av de desverre,veeeeldig lenge siden nå.. Bare å ringe og høre med de det vettu. Gracias, eller hva det heter på spansk.. Ringer jeg.. Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...