Trondheim: Bilpleie og karroseri

Anbefalte innlegg

Hei!

Grunnet for lav bil må jeg lakkere opp skjermbuene mine foran, hvem anbefaler dere til en sånn jobb i Trondheim?

Og etterpå vil jeg ta en skikkelig runde med rubbing, polering og event. lakk beskytelse. Hvem er best på profesjonell bilpleie?

Er relativt ny i byen så håper på svar :)

Mvh Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har erfaringer med karr.verksteder og bilpleie verksteder i trondheim?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du!! Meget fin bil du har... : rock : jeg har netoop levert min s6 avant til et bilpleiefirma i tempeveien på sluppen. Bilpleiesenteret heter d. ligger ved siden av ES-Tuning. han virka som hadde peiling på bilpleie i allefall! har en bror som leverte sin volvo 740 dær også med et meget godt resultat! sikkert verdt å høre med dem.

Lykke til!!! ;)

mvh: Tor E.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du!! Meget fin bil du har... : rock : jeg har netoop levert min s6 avant til et bilpleiefirma i tempeveien på sluppen. Bilpleiesenteret heter d. ligger ved siden av ES-Tuning. han virka som hadde peiling på bilpleie i allefall! har en bror som leverte sin volvo 740 dær også med et meget godt resultat! sikkert verdt å høre med dem.

Lykke til!!! ;)

mvh: Tor E.

Ja det blir artig og se hvordan panseret ditt blir da!! hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blir artig og se hvordan panseret ditt blir da!! hehe..

Hehe!! var ikke så ille?? : haha :

men ble faktisk veldig bra hele bilen!! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe!! var ikke så ille?? : haha :

men ble faktisk veldig bra hele bilen!! : rock :

hehe nei var ikke såå ille : eek :

Tenker det ble bra ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har erfaringer med karr.verksteder og bilpleie verksteder i trondheim?

Brukte Ren Bil Trondheim AS på Heimdal når jeg skulle få bilen renset innvendig. Syns de gjorde en bra jobb med valuta for pengene og er de like grundige på utvendig behandling er de et bra alternativ!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock : Dere bør prøve bilavdelingen ved Stavne Gård KF. Dette er riktignok et kommunalt arbeidstreningsenter, men jobben de gjør både ut-/innvendig står det respekt av. Har brukt dem både på min Passat og Touran med godt resultat. Har til vanlig hund inne i bilen, og etter innvendig rens kan INGEN kjenne spor etter "våt" hund i bilen. Billig er det også. Kr. 800,- for utvendig maskin polering med proff utstyr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.