83 Urquattro Treser ombygd til S4 motor.. Div spørsmål..

Anbefalte innlegg

S4 motor står i bilen, ledningsnett montert og koblet opp. Motor starter og går som normalt nå.. Så vi er ikke langt unna mål..

Problemet er bare at det orginale S4 innsuget står midt i veien for å få plass til radiatoren, og en hvilken som helt annen rektangulær radiator som er stor nok til å kjøle motoren..

Sanser på tanken om å bytte til S2 innsug eller RS2 innsug, men usikker på hva som funker eller ikke... : klø :

Noen tips ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går fint og ha s4 innsug da,har det i min 90 quattro litt trangt men:)

motor.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken radiator har du da ?

Hvis vi setter radiatoren slik kommer vi borti ei diger klokke som er kobla til servopumpa osv... :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okeey,bruker den orginale til 90`n jeg,kjølevifta går ofte da den står på tomgang men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo sveise om innsuget da.. slik Fridtjov har fått gjort på sitt S4 innsug i Passat GT Syncro

motorvenstre.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har flere bilder av S4 innsug og radiator i lite karosseri?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går greit, men angrer allikevel for at jeg ikke gikk for et ombygd et for å gi bedre plass til radiator...

gjerseth%20005.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du orginal audi 90 vifte bak den radiatoren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her med aan innsug på 3B motor, her måtte jeg sveise litt om på innsuget da det krasja i den orginale urq servopumpen.

innsug2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du orginal audi 90 vifte bak den radiatoren?

jeg brukte orginal vifta, men det var på håret att det gikk! måtte faktisk bøye kontakstikkene til siden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.