Forsterker tatt fyken, noen som kan feilsøke?

Anbefalte innlegg

Har en digital forsterker til bil som har tatt fyken etter 2 dagers bruk. Kjøpt i utlandet :(

Den går rett i protection selv om alt er koplet av. Mistenker at det er noe med selve "matinga" av strømmen (vet ikke helt hvordan jeg ellers kan forklare det).

Noen her på forumet med god erfaring med slik, evt vet om noen å anbefale. Frister ikke å sende den på verskted i første runde da jeg er student.

Åpnet den idag for å se fort over den etter tøffloddinger eller brente baner. Ble imponert over hvor kraftig konstruksjon det var på den kontra mange billigmerker jeg har sett. Og ingen lukt av svidd elektronikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo levere den inn på Radio & Tv på lund. Vegg i vegg med lund treningssenter. Men Elevine resturangen.

Der får du *gratis* forundersøklse med prisoverslag og foklaring på hva som er galt.

Jeg har hatt 3 forsterkere hos de, og er veldig fornøyd med de...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk, skal ta å snakke med dem alt idag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp,er flink han karen der og er ganske grei pris der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var den levert inn. Han som pleier å se på slike saker var ikke inne idag, men skulle bli ringt opp senere for feil, og prisoverslag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.