Vag Com Startsperre/nøkkel kode

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har fått ut dette fra møller? Har lest noe om GEKO og onlinekoder med bilen tilkobla.. Vanskelig da!!? Når bilen var ny fulgte det ned en 4-sifra kode som sjølvsagt blir borte etterhvert.

.

Når en eier en bil bør en vel få ut sånne opplysninger enkelt..?

 

Kjøpte ny IR nøkkel, og møller klarte ikke å kode denne, dem prøvde å gå inn på sentrallås i diagnoseprog. Senere fant jeg sjøl ut at sentrallås ikke var støttet m' diagnose i min bil. Investerte i diagnosekabel osv. Kunne gjordt alt dette enkelt sjøl m KODEN. Oppsøkte Møller ei god stund seinere m' min nye kunnskap, og dem var forsåvidt positive og villige til å gi ut koden., men måtte gå online m bilen tilkobla, og da så vi sjølvsagt aldri no' kode.. Tror hiddenen dems var tilkobla i 1,5 time, vi klarte da å få startsperrelampa til å slutte å blinke.. m min nye nøkkel - muligens defekt *brikke* i gml nøkkel?? Har bestillt ny.!

Poenget: Hadde jeg fått/hatt koden kunne jeg ordnet alt sjøl, sannsynligvis bedre/enklere og i hvetfall raskere enn treig-onlinehidden på møller..

OG - det hadde ikke kosta meg en penny...

-Geir-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er slutt på å få kode nå , går automatisk det nå .. og det kan vare vanskli å kode da det er fintfølelige program..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.