#1 Skrevet September 11, 2005 Vil tenningssystemet fra en polo gt med 3f motor være bedre egnet for doble webere enn det fra mh, hva er forsjellen på tenningssytemene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2005 3F er ikke egnet i det hele tatt, da det er laget for plenum og innsprøytning. Du mangler alle sensorer som er viktige for tenning, som bankesensor, gasspot osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2005 Lurte på det siden jeg vil ta bort turtallsperra, og så denne: Motor: Hubraum 1598 ccm, ca. 140 PS, Rumpfmotor vom Golf 3, bearbeiteter HM-Zylinderkopf, 316 Grad-Nockenwelle, doppelte Ventilfedern, Ansaugbrücke VW-Motorsport, Weber-Doppelvergaser 40 DCOE, Zündanlage vom 75 PS Polo GT, ohne Drehzahlbegrenzer, kurzes 5-Gang-Getriebe, Supersprint Auspuffanlage. fra http://polo-2.de/Jochen%20Polo/jochen.html . Han har brukt gt tenning uten turtallsperre, hva trenger jeg for å ta bort turtallsperra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2005 Han brukte nok GK tenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2005 GK, vet du hva jeg trenger for å bygge om, må få bort turtallsperra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2005 Kan dessverre ikke det. Er det ikke elektronisk tenning på den, a la GK? Mulig det bare er å bytte tenningsmodulen, hvis ikke sperren sitter i rotoren a la Golf GTI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2005 ok, noen som vet hva som må til for å ta bort turtallsperra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...