#1 Skrevet September 11, 2005 Heisann! Har lurt lenge på å få meg noen spacere til Golfen min, men har hørt så mye forskjellig opp gjennom tidene, så er blitt litt usikker. Har hørt med et felg/dekk firma og de sa at det går greit hvis man ikke overstiger 10mm.. Hva er det værste som kan skje? Og er det mulig å forhindre, utenom å ikke kjøre spacere Hva er deres erfaringer? Planen var å skaffe 10mm spacere fremme, og 13mm spacere bak. Har forresten en golf mk3 , 4@100 og 17". mvh, VegardAA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2005 Heisann! Har lurt lenge på å få meg noen spacere til Golfen min, men har hørt så mye forskjellig opp gjennom tidene, så er blitt litt usikker. Har hørt med et felg/dekk firma og de sa at det går greit hvis man ikke overstiger 10mm.. Hva er det værste som kan skje? Og er det mulig å forhindre, utenom å ikke kjøre spacere Hva er deres erfaringer? Planen var å skaffe 10mm spacere fremme, og 13mm spacere bak. Har forresten en golf mk3 , 4@100 og 17". mvh, VegardAA Spacere er i 99 av 100 tilfeller ikke farlig å sette på, i hvertfall ikke hvis du bruker godkjente spacere fra kjent leverandør og ikke noe en kompis fikk lagd selv i dreiebenken. På 10mm spacere og bredere, så trenger du andre lengre bolter. Brede spacere kan gi litt risting i ratt e.l., men skal ikke være noe problem med 10-15mm spacere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...