Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har lurt lenge på å få meg noen spacere til Golfen min, men har hørt så mye forskjellig opp gjennom tidene, så er blitt litt usikker.

Har hørt med et felg/dekk firma og de sa at det går greit hvis man ikke overstiger 10mm..

Hva er det værste som kan skje? Og er det mulig å forhindre, utenom å ikke kjøre spacere :P

Hva er deres erfaringer?

Planen var å skaffe 10mm spacere fremme, og 13mm spacere bak.

Har forresten en golf mk3 , 4@100 og 17".

 

mvh,

VegardAA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Har lurt lenge på å få meg noen spacere til Golfen min, men har hørt så mye forskjellig opp gjennom tidene, så er blitt litt usikker.

Har hørt med et felg/dekk firma og de sa at det går greit hvis man ikke overstiger 10mm..

Hva er det værste som kan skje? Og er det mulig å forhindre, utenom å ikke kjøre spacere :P

Hva er deres erfaringer?

Planen var å skaffe 10mm spacere fremme, og 13mm spacere bak.

Har forresten en golf mk3 , 4@100 og 17".

 

mvh,

VegardAA

 

Spacere er i 99 av 100 tilfeller ikke farlig å sette på, i hvertfall ikke hvis du bruker godkjente spacere fra kjent leverandør og ikke noe en kompis fikk lagd selv i dreiebenken.

 

På 10mm spacere og bredere, så trenger du andre lengre bolter. Brede spacere kan gi litt risting i ratt e.l., men skal ikke være noe problem med 10-15mm spacere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.