Anbefalte innlegg

Noen her som har bilder av biler med fete rødfarger? Kanskje lakk koden også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er feeete rødfarger a?

Syns selv at den jeg har er litt fresh. Ford Radiant red m/litt lilla og grønn perlemor. Skulle vært litt mer perlemor, men.

Litt forskjellig fra tornadorød.

jall.jpg

bi2.jpg

Så er jo denne ganske fin også. Har ikke fargekoden, men du kan jo spørre eiern. Scooterman på VWVortex.

scoot1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er feeete rødfarger a?

Syns selv at den jeg har er litt fresh. Ford Radiant red m/litt lilla og grønn perlemor. Skulle vært litt mer perlemor, men.

Litt forskjellig fra tornadorød.

Så er jo denne ganske fin også. Har ikke fargekoden, men du kan jo spørre eiern. Scooterman på VWVortex.

Den nederste der så jo ganske bra ut...Tenker jeg skal ha noe mørkere enn lakken som er nå(Mars-rød)..

Kanskje det hadde tatt seg bra ut på einser med 15" BBS RS?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om noen sinnsykt fine farger i tresjikt (candy) til MC, som du sikkert hadde likt, problemet er at jeg ikke har noe bilder av dem. Funker ikke å knipse bilde av en fargeprøve liksom... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om noen sinnsykt fine farger i tresjikt (candy) til MC, som du sikkert hadde likt, problemet er at jeg ikke har noe bilder av dem. Funker ikke å knipse bilde av en fargeprøve liksom... :o

Hva heter lakken da?finnes det ikke noe sånn farge greier på House Of Kolor sine hjemmesider??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva lakken heter, det var noe sjefen lakka på en MC. Har masse fargeprøver på jobben. Skal du ha noen andre til å lakke for deg (på et lakkverksted) ta en titt på noen fargeprøver der, eller evt. forhør deg med leverandøren av lakken du har tenkt til å kjøpe. Føler liksom ikke at jeg kan bidra med noe særlig på andre siden av landet liksom...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og de ville funke bra på en A4 avant eller?? : smil :

Kom gjerne med fargeforslag til A4 Avant også :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm....Fant en norsk side fra House Of Kolor...Der har dem en "fargebok",men den koster jo flesk...

1000,-???!??!! : eek :: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er en bok med fargeprøvene av alle fargene de har å tilby så forstår jeg godt at den koster, det er jo ikke akkurat billige pigmenter de har der. Men hvis det bare er en bok med bilder av fargene så er det litt vel dyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.