#1 Skrevet September 12, 2005 Da er det nok en gang treff på Arenum klokken 1900 på Tirsdag 13-09-05!! Og denne gangen kommer det en liten overraskelse også Håper dere som har tid kommer til en bilpreik. Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2005 Høres bra ut det Thomas! Stiller jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2005 Stiller jeg også. Lenge siden sist dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2005 Kommer selvfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2005 Høres bra ut! Da snakkes vi ikveld! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2005 Høres bra ut! Da snakkes vi ikveld! TThomaz er vil mandag idag eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2005 tror det er mandag ja, kommer i morgen jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2005 Stiller i morgen eg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 12, 2005 ej stiller opp ej.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 13, 2005 ja det er ikveld det er treff. jeg regnet med at dere ser på hva tråden heter. en liten skrivefeil er lov håper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 13, 2005 Jeg tar på svømmeføttene og tar en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 13, 2005 Eg e vanntett,så eg stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 13, 2005 GOOD SHIT AZ!! Og til Lars: Jeg jobber overtid idag så jeg får ikke hentet urene får jeg kommer hjem så du kan møte meg i morge å få dem da. Snakkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...