#1 Skrevet September 12, 2005 Trenger en skiltplate fra clubben...noen som har en til overs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2005 Jeg skal forhåpentligvis få tak i et par iløpet av ei uke eller to tror jeg, og Kjell Edvind har tinga 2, men jeg håper på å få en liten bunke....Skal si ifra jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2005 Kjell Edvin takk uten d: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2005 Trenger en skiltplate fra clubben...noen som har en til overs? Og hva skal hr. olsen med det da? Du har jo ikke noe å de på engang!!! HAHAHA..:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2005 Og hva skal hr. olsen med det da? Du har jo ikke noe å de på engang!!! HAHAHA..:-) HAHahahaha...pass deg lille luring! Ser deg hele tida... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2005 Da har den flinke lokallagslederen kjørt til Langesund å henta noen skiltplater til dykk...fortjener 10x og 100x for det.... Ble en nesten 2 timers tur ikveld... Så Hans Jørgen og Kjell Edvin(uten D)...send meg en PM på Tirsdag så avtaler vi et sted dere kan plukke de opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2005 :tilber: :tilber: :tilber: Var ikke lov til flere pga. noen dumme forumregler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2005 Takker for det! Helt OT: mulig jeg får jordebil til uka, det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...