#1 Skrevet September 12, 2005 Trenger nye tennplugger til min corrado.. Kjøpte densoplugger i vår en gang..ikke noe suksess, lurer derfor på og bytte til NGK siden det er det jeg har hørt er best til corrado G60.. Men er disse like dyre som andre tennplugger, bosch tennplugger koster 265,- per plugg og denso pluggene kosta 180,- per plugg..så blir dyrt uanz, er det like dyrt for NGK? Lurer litt siden jeg akkurat så på http://www.ngk.com og der koster det ca 300 for4 plugger til min bil (valgte hvertfall corrado og disse pluggene kom frem, sammen med mange andre da, dette skulle være de best/dyreste) "NGK Double Platinum PGR6B" Edit: Glem dette...Fant ut at de skulle ha sykt mye for frakt...nesten dobbelt så mye bare i frakt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2005 Det du skal ha om bilen er noenlunde orginal er Bosch W6DPO. Disse er dyre, men skal vare 40000 km. G60 skal ha platinum plugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2005 Det du skal ha om bilen er noenlunde orginal er Bosch W6DPO. Disse er dyre, men skal vare 40000 km. G60 skal ha platinum plugger ok, da tenker jeg at jeg tester disse da.. takk fro svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...