#1 Skrevet September 12, 2005 Hei, er ute med tanken om å bytte differ på rallyen. Har da hørt mye bra om peloquin. E litt grønn når det gjelder dette emne og håper det er noen som har noe erfaring eller lignende med denne typen diff. Noen som vet hvhordan disse fungerer og hva som er forskjellen kontra std syncro system? Er vel ikke noe viskose greier dette? Justerbart med tanke på trekk foran og bak? Kom gjerne med innspill. Hadde vært greit å vite hva dette er forno før evnt kjøp. Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2005 Her har du et annet alternativ. Har ingen erfaring med dem selv, men det skal være bra saker. http://www.quaife.co.uk/catalogue/page4.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2005 Hei, er ute med tanken om å bytte differ på rallyen. Har da hørt mye bra om peloquin. E litt grønn når det gjelder dette emne og håper det er noen som har noe erfaring eller lignende med denne typen diff. Noen som vet hvhordan disse fungerer og hva som er forskjellen kontra std syncro system? Er vel ikke noe viskose greier dette? Justerbart med tanke på trekk foran og bak? Kom gjerne med innspill. Hadde vært greit å vite hva dette er forno før evnt kjøp. Trond FOrskjellen ligger i at det er diffsperre/lsd på peloquin diffene... på bilen orginalt er det åpne sperrer som kan medføre at ene hjulet står stille mens det andre spinner.... dette blir forhindret av peloquin diffen 4wd på syncro er med viskokobling som medfører at bakhjulene kobles inn etter at framhjulene har begynt å spinne enkelt fortalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2005 91 mod ble levert med sperre bak ??? var ivertfall dette på min. Da ikke rally men g60 syncro ... Kanskje billigere å finne ny bakstilling fra en 91 mod eller nyere med diffsperre i fra en g60 syncro ( golf eller passat ) Fremme må du nok handle inn diffsperre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2005 Så hvis eg bytter til peloquin foran og bak slipper jeg viskose opplegget? syns det er for tregt. Og vil eg kunne justere hvor jeg vil ha mest trekk kraft? Permanent 4wd? Fikk priser av en i statene på 13k sendt til norge. Dette er for diff foran og bak. E ikke så gale det. Tåle skam bank og skal de visst gjøre. Sies at de er gode for 700hk (anbefalt max effekt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2005 Tenkte da ikke på viskosen - men i bakakslingen .. DU må nok finne noe erstatning til viskosen - vet ikke hvor du finner dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2005 DU må nok finne noe erstatning til viskosen - vet ikke hvor du finner dette. Noen som vet kor eg kan finne noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...