#1 Skrevet September 12, 2005 noen som skal til rudskogen i helga da??? Vurderer og ta meg en tur men er ikke sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2005 jeg veurdere å reise nedover.... må bli ferdig med det forbanna gips taket hjemme først...... dere må aldri finne på å legge gips i taket!!!!! må prøve å få tid til å polere bilen også, har kjøpt autoglym nå, får håpe det er bedre enn turlewax 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2005 må prøve å få tid til å polere bilen også, har kjøpt autoglym nå, får håpe det er bedre enn turlewax Autoglym er MYYYYE bedre en Turtelwax..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2005 Autoglym er MYYYYE bedre en Turtelwax..... vi får se, vi får se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2005 vi får se, vi får se Joda, heeeelt sant... Bare husk å avslutte med top gloss så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2005 Joda, heeeelt sant... Bare husk å avslutte med top gloss så... ehhh, den har jeg ikke.... må man ha den? kjøpte den rosa = lakkrens, og den røde= polering bare jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2005 Jeg skal nedover så er der på søndag. Men har fortsatt ikke VAG da.. hehe... Og å sammenlikne Turtlewax og autoglym? haha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2005 ehhh, den har jeg ikke.... må man ha den? kjøpte den rosa = lakkrens, og den røde= polering bare jeg Top Gloss protection er et must Påføres i et tynt lag etter polering og la stå en god stund (jeg pleier å la den være på et par timer) før den poleres av. Gjerne med Autoglym polerklut. Og et lite tips; når du skal bruke selve polish'en (Autoglym) så er det en fordel å bruke en fuktig polerklut/garn. Dypp i vann og vri godt opp før bruk. Polish'en er lettere å få på og av og du bruker mye mindre av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2005 Autoglym er MYYYYE bedre en Turtelwax.....og meguairs er enda bedre en de to til sammen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2005 Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2005 Og Sonax for de som har peil:D Har vunnet utallige tester (blinde oxo), og da over alle de kjente, proffe og mindre proffe merkene. Sonax, for kjenneren;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2005 Og Sonax for de som har peil:DHar vunnet utallige tester (blinde oxo), og da over alle de kjente, proffe og mindre proffe merkene. Sonax, for kjenneren;) jeg har prøvd sonax, og det var greit synes jeg.. men personlig så synes jeg meguairs for fram litt mer dybde i lakken, en det sonax gjorde på min.. men det er nå mine synspunkter;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...