Mjøsa: Rudskogen til helga

Anbefalte innlegg

noen som skal til rudskogen i helga da???

Vurderer og ta meg en tur men er ikke sikker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg veurdere å reise nedover.... må bli ferdig med det forbanna gips taket hjemme først...... dere må aldri finne på å legge gips i taket!!!!!

 

må prøve å få tid til å polere bilen også, har kjøpt autoglym nå, får håpe det er bedre enn turlewax

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

må prøve å få tid til å polere bilen også, har kjøpt autoglym nå, får håpe det er bedre enn turlewax

 

Autoglym er MYYYYE bedre en Turtelwax.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym er MYYYYE bedre en Turtelwax.....

vi får se, vi får se :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi får se, vi får se :D

 

Joda, heeeelt sant... ;)

 

Bare husk å avslutte med top gloss så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, heeeelt sant... ;)

 

Bare husk å avslutte med top gloss så...

 

ehhh, den har jeg ikke.... må man ha den? kjøpte den rosa = lakkrens, og den røde= polering bare jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nedover så er der på søndag. Men har fortsatt ikke VAG da.. :D hehe...

 

Og å sammenlikne Turtlewax og autoglym? haha...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehhh, den har jeg ikke.... må man ha den? kjøpte den rosa = lakkrens, og den røde= polering bare jeg

 

Top Gloss protection er et must :D Påføres i et tynt lag etter polering og la stå en god stund (jeg pleier å la den være på et par timer) før den poleres av. Gjerne med Autoglym polerklut.

 

Og et lite tips; når du skal bruke selve polish'en (Autoglym) så er det en fordel å bruke en fuktig polerklut/garn. Dypp i vann og vri godt opp før bruk. Polish'en er lettere å få på og av og du bruker mye mindre av den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym er MYYYYE bedre en Turtelwax.....
og meguairs er enda bedre en de to til sammen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Sonax for de som har peil:D

Har vunnet utallige tester (blinde oxo), og da over alle de kjente, proffe og mindre proffe merkene. Sonax, for kjenneren;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Sonax for de som har peil:D

Har vunnet utallige tester (blinde oxo), og da over alle de kjente, proffe og mindre proffe merkene. Sonax, for kjenneren;)

jeg har prøvd sonax, og det var greit synes jeg.. men personlig så synes jeg meguairs for fram litt mer dybde i lakken, en det sonax gjorde på min.. men det er nå mine synspunkter;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.