#1 Skrevet September 12, 2005 Her er da mine bilder fra treffet på CC i drammen, ganske mange bilder, som jeg også har i full størrelse.. Syke Skylinen.. Lurer på hva som er i denne Mazdaen, sjekk klistremerket på vinduet En rekke Impreza'er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2005 Denne har vi jo sett før bla. rett ut av sjikanen på Våler Denne var kjørt av ei jente NM i styggest? Ville ikke jeg møtt opp med ihvertfall Dåå mæææ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2005 Beklager, menneh... SYGGEST?! NBS Passaten var på plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2005 Ser IKKE ut som hans skyld med de ripene vel? NM i tilpassing av potta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2005 Må si jeg kunne tenkt meg slike felger selv Trenger ikke påppe hooden for meg altså.. er vel ikke noe å se? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2005 Enda en som er med i NM i tilpassing av potta.. Fortsatt under opplæring tydeligvis.. Som tidl. Saab-eier må jeg si jeg gapte ilitt da jeg så dette, de gutta på Speedparts kan saker... Ganske strippet denne snabben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2005 Pizza-size bremseskiver God golfene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 13, 2005 Bra bilder! Ingenting som varmer så mye som et sett med signalgule bremsetromler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...