#1 Skrevet September 13, 2005 Noen som vet hvordan man tar ut denne ruta? I helingen vell og merke. Hammeren er ikke et alternativ her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2005 Regner med du mener den bakerste her. Den er limt fast, så et alternativ er jo tapetkniv innenfra og skjære løs limen. Et annet er å bruke tapetkniv til en liten bit lim, så tre ei snor gjennom sprekka og bruke denne til å sage av resten av limen. Uansett litt tålmodighetsarbeid som venter deg, og du må være veldig påpasselig med ikke å sette ruta i spenn. Da knekker den fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2005 Nei, mener den som sitter i bakdøra. Den skal jeg ha ut. Skal sote siderutene bake, derfor trenger jeg å finne ut hvordan man tar ut rutene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2005 selve glasset sitter i en festeklips til vindusheisen. Denne må løsnes og så må ruten taes nedover ut av vindusramma. Jeg er veldig usikker på om du må løsne vindusramma fra døra for å få til dette, jeg tror nesten det. I så fall får du en liten runde med justering etterpå for å få ramma tett mot karosseriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2005 da jeg tona rutene på den forige 100ern min "delte" jeg døra, tror det er fire skruer,så er det bare å dra ruta av sporene det er bare å sette shimsene på samme plass som de er fra før, så blir det tett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2005 Ok:) Takker. Vart det jeg trodde. Men jeg turte bare ikke å skru løs de fire hjørneskruene uten at jeg var sikker:) Skal gjøre det samme med rutene mine.. Thanx Dude 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...