#1 Skrevet September 13, 2005 heisann! Veit att dette er litt flaut spørsmål for meg. men må være helt sikker. Hvilken av disse 3 er co justeringa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2005 Nummer 1 !! Men du må ha en laaang unbrakonøkkel til å nå ned til just-skruen. Kan være greit å ha en slik lang nøkkel med t-håndtak. Skal utrolig lite til....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2005 ja oki, jeg tenkte meg att det var denne, men viste ikke att den sitter utrolig langt nede. Trodde man kunne se den jeg. så var litt redd for att jeg ikke hadde den skruen .. Tusen Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2005 Motoren skal visst ikke gå når man justerer på denne skruen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2005 Motoren kan godt gå, men etter å ha justert skal man ta justeringsverktøyet helt ut, ruse motoren til over 3000 rpm og la den stabilisere seg igjen før man måler. Husk også at det skal utrolig lite til - min erfaring er at omtrent 1/8 omdreining utgjør 1% CO.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2005 okay, men jeg skal til ett verksted som stiller og måler for meg, koster jo ikke så mye. tror han skulle ha 350 kr for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...