hva er dette? Acoupe typ85, 10V

Anbefalte innlegg

Heisann

Lurer på hva denne delen gjør, jeg har ikke denne delen av en eller annen merkelig grunn.

motoren er en KV 10v

Mvh Haavard Bakken

23234.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan se om dem har denne bryteren på innsuget?

Det er vel noen fler som har KV motor i sin gamle audi..

 

Håper på svar

Mvh Haavard Bakken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt sikker, men tror det er en bryter som slår inn når spjeldet er igjen, dvs gir signal til hjernen om at motoren går på tomgang.

 

Må vel også ha denne bryteren for at tomgangsregulatoren skal virke.

 

Tar et forbehold om at jeg tror/mener/har hørt at osv... :rolleye:

 

På min motor hører jeg et lite klikk når jeg vrir spjeldet litt (når motoren ikke går).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis man kortslutter ledningene som hører til den gasspjeldbryteren så vil tomgangsmotoren starte å fungere altså..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil motoren tro at den går på tomgang hele tiden, og så blir det bare kluss..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay, kansje jeg veit hvorfor bilen min ikke går på tomgang:) får prøve og kortslutte denne kabelen i dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay, nå har jeg skaffet meg denne delen, prøvd å kortslutte en del kabler. men INgen kabler er til dene bryteren jeg kjøpte, bryteren skal vist komme fra en Kv motor, men jeg finner ikke kontakta på denne.

 

Er det noen her som kan si meg hvilke Farger på ledningene som går inn til denne kontakten?

 

Eller hvilken farge på kontakten.

 

Takker på forhånd:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har lyst til å gjøre dette for meg? *i nøøød* :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.